English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید میدانی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از شعبه سمنان

بازدید میدانی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از شعبه سمنان

دکتر مصطفی سلیمی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به همراه مهندس فرید ناظری سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت تهران از روند ارائه خدمات ، ساختمان اداری ، محوطه عملیاتی و انبارهای شعبه سمنان بازدید نمودند.

در این بازدید علیرضا ایزدیان مدیر شعبه سمنان ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه‌های بازاریابی، فنی و مهندسی و انتظامات و برنامه‌های آتی شعبه، به برخی از نیازها و کاستی های موجود اشاره نمودند .

سپس دکتر سلیمی در دفتر مدیر کل گمرک استان سمنان حضور یافته و در خصوص مسائل مختلف از جمله پتانسیل‌های موجود در استان و شعبه انبارهای عمومی به بحث و تبادل نظر پرداخته و اظهار داشتند: شرکت تهران از هرگونه همراهی در جهت تعامل بهتر با سازمان‌های همجوار از جمله اداره کل گمرک استقبال نموده تا شاهد رشد و افزایش ارائه خدمات و کسب رضایت هرچه بیشتر تجار و فعالان اقتصادی در استان باشیم.

در ادامه مرتضی حاجیان نژاد مدیر کل گمرک استان سمنان نیز ضمن خوش آمد گویی بیان نمودند: مجموعه گمرک استان سمنان از تعامل انبارهای عمومی شعبه سمنان رضایت داشته و با اقدامات و برنامه‌های پیش رو و همچنین حمایت های استاندار محترم و نمایندگان محترم استان سمنان علی الخصوص دکتر عباس گلرو شاهد رشد شکوفایی گمرک استان سمنان خواهیم بود.

در پایان مهندس ناظری سرپرست معاونت برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات شرکت تهران ضمن بررسی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود خواستار تسریع در اقدامات اصلاحی شدند.


   

۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۱۱
تعداد کلیک: ۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500