English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست هم‌اندیشی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه با مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی شعبه سمنان

برگزاری نشست هم‌اندیشی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه با مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی شعبه سمنان
جلسه هم اندیشی با حضور دکتر «عباس گلرو» نماینده محترم مجلس شورای اسلامی،  «مهدی خراسانیان» رئیس شورای اسلامی شهر سمنان، «مرتضی حاجیان نژاد» مدیر کل گمرک استان سمنان، «علیرضا ایزدیان» مدیر شعبه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سمنان و «روح الله نصیری» رئیس عملیات این شعبه برگزار گردید.

در ابتدای این نشست مدیر شعبه انبارهای عمومی از تغییرات مثبت اداره کل گمرک استان و همچنین گزارشی از پتانسیل های موجود در استان سمنان در زمینه صادرات و واردات ارائه نمودند .

جناب آقای حاجیان نژاد نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد، از اقدامات مثبت انجام شده از ابتدای امسال توضیحاتی ارائه دادند .

جناب آقای نصیری نیز در زمینه مشکلات صادرات مشتقات نفتی و همچنین پیشنهاداتی در زمینه فعالیت هرچه بیشتر وارد کنندگان اظهار نمودند. 

در ادامه این نشست جناب اقای دکتر گلرو ضمن تشکر از اقدامات انجام شده به خصوص همکاری های صورت گرفته در زمینه عملیاتی شدن فرودگاه سمنان اظهار داشتند: با توجه به مطالب عنوان شده پیگیری های لازم از مدیر کل محترم گمرک ایران، مسئولان استانی و مدیران شرکت های صنعتی را در جهت رونق کسب و کار شرکت انبارهای عمومی و گمرک استان  به عمل خواهند آورد.

در پایان ایشان از همکاری صمیمانه بین شرکت انبارهای عمومی و اداره کل گمرک استان سمنان ابراز خرسندی نمودند و تاکید داشتند: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این ویژگی نیروهای انقلاب است که در هر زمینه ای با وحدت و همدلی در جهت حفظ و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.


  


۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۳۳
تعداد کلیک: ۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500